شما اینجا هستید

اخبار » برای برون رفت ازمشکلات نیازمند تقویت روابط بین دستگاهی هستیم

بجنورد – شهردار بجنورد گفت: برای برون رفت از مشکلات نیازمند تقویت روابط بین دستگاهی هستیم.

به گزارش انتهاج، مهندس زارعی درجلسه ای که با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و معاونین این شرکت دردفتر شهردار برگزار شد، برضرورت حفظ تعاملات بین دستگاهی تاکید کرده و با برشمردن چالش های شهرداری مرتبط با حفاری ها ، اظهار کرد: شهروندان، شهرداری را مسئول کیفیت درحفاری ها می دانند درحالی که ما مسئولیتی دراین قبال نداریم و برای تاسیسات شهری ، شرکت آب و فاضلاب مجری مرمت حفاری است ، اما به جهت تسریع درکار متاسفانه نشست آسفالت نیز گریزپذیرنیست و ما شاهد ناهمواری بعد از پرکاری کانال ها هستیم.

نیازمند توجه بیشتر به مرمت ها و رفع مشکل معابر هستیم.

مهندس زارعی افزود: ۳۰ درصد مشکلات درحوزه مدیریت شهری با مسائل مربوط به حفاری ها مرتبط است و باتوجه به نزدیک شدن به سال جدید نیازمند توجه بیشتر به مرمت ها و رفع مشکل معابر هستیم.

شهردار بجنورد درادامه خواستار اولویت قائل شدن شرکت آب و فاضلاب به اتصال انشعابات در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر شد و گفت: عدم تکمیل انشعابات فاضلاب و خروج پس آبهای این مناطق آسیب فراوانی به آسفالت وارد می کند و شهرداری دچار خسارت ناشی از ترمیم زودرس و مجدد آسفالت معابر فرعی شهر می شود.

وی یادآورشد : آماده هرنوع همکاری متقابل برای توجه و تمرکز شما به حواشی شهر هستیم.

مدیرعامل آبفای شهری استان خراسان شمالی دراین نشست گفت: مسئولیت کل حفاری ها با شرکت آبفا است و نمی توانیم برای آن تفکیک قائل شویم.
مهندس ساقی پیشنهاد داد طی بازدیدی از سطح شهر کلیه نواقص مربوط به مرمت کانالها توسط کارشناسان این شرکت برآورد و اعلام شود تا نسبت به رفع نواقص توسط پیمانکارمجری و ترمیم مجدد آن اقدام شود.

وی ضمن تشکر از توجه ویژه شهردار بجنورد به حواشی شهر و مناطق کم برخوردار از خدمات ، خاطر نشان کرد: منطقه جوادیه را جزو اولویت های خود داریم و اتصال فاضلاب منطقه زندان نیز درحال تکمیل است.

پرداخت دیون معوقه این شرکت به شهرداری ، درخواست صدور مجوز و بخشودگی جرایم دیگر مباحث مطرح شده دراین جلسه بود که به گفته مهندس زارعی از راهکارهای اجرایی و قانونی برای رفع مشکلات بهره خواهد برد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان