شما اینجا هستید

اخبار » بانوان، ۷۰ درصد بیماران ام اس خراسان شمالی

بجنورد- مسئول غرفه انجمن ام اس خراسان شمالی گفت: انجمن ام اس استان از سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است و تا کنون ۴۰۰ نفر عضو دارد که ۷۰ درصد این اعضا را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش انتهاج، سپیده رضایی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی اظهارکرد: هدف از برپایی این غرفه در نمایشگاه کتاب بجنورد، حمایت‌های عاطفی و روانی از بیماران ام اس می‌باشد.

وی افزود: در این غرفه قلک‌هایی جهت حمایت از بیماران ام اس به مردم هدیه داده می‌شود تا کمک هزینه‌ای برای معیشت‌های بیماران انجمن استان باشد.

مسئول غرفه انجمن ام اس در نمایشگاه کتاب با اشاره به هزینه‌های بالای درمان بیماری تصریح کرد: هزینه‌ درمان ام اس بسیار بالا است و از مسئولین استان، نهاد‌ها و سازمان‌ها می‌خواهیم تا مبلغی را برای حمایت از این بیماران پرداخت کنند تا بخشی از درد‌های مالی این بیماران را بتوانیم پوشش دهیم.

وی افزود: مردم برای کمک کردن به بیماران ام اس می‌توانند علاوه بر دریافت قلک، کمک‌های غیر نقدی از جمله اهدا لباس، فرش، وسایل منزل را به بیماران هدیه دهند.

رضایی از ساخت کلینیک تخصصی و ساختمان چند منظوره بیماری ام اس در استان خبرداد و تاکید کرد: در مرکز استان کلینیک تخصصی و ساختمان چند منظوره خاص برای بیماران ام اس داریم احداث می‌کنیم که شدیدا نیازمند کمک خیرین و مسئولین هستیم تا بتوانیم این کلینیک و ساختمان چند منظوره را به زودی راه اندازی بکنیم.

وی در انتها گفت: انجمن ام اس استان از سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است و تا کنون ۴۰۰ نفر عضو دارد که ۷۰ درصد این اعضا را بانوان تشکیل می‌دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان