شما اینجا هستید

اخبار » اوکراین: نخستین محموله بمب‌های خوشه‌ای را از آمریکا دریافت کردیم

دو روز پس از نشست سران ناتو با محوریت بحث در مورد تهدیدات امنیتی ناشی از روسیه، یک فرمانده ارشد ارتش اوکراین روز پنج‌شنبه ۲۲ تیر تأیید کرد که کشورش نخستین محموله بمب‌های خوشه‌ای را از آمریکا دریافت کرده است. ژنرال اولکساندر تارناوسکی، فرمانده عملیات «نیروهای مشترک» اوکراین، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گفت ارتش هنوز از این بمب‌ها که می‌توانند شرایط جنگی را «به‌طور اساسی تغییر دهند، استفاده نکرده است».

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان