شما اینجا هستید

اخبار » انهدام ۱۹ باند توزیع عمده مواد مخدر در شهرستان اراک

اراک – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از شناسایی ۳۰ نقطه آلوده به مواد مخدر و انهدام ۱۹ باند توزیع عمده مواد مخدر در شهرستان اراک خبر داد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ احمدرضا چگنی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: با توجه به انجام یک نیازسنجی در سطح اراک و مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با خرده فروشان، پلیس مبارزه با مواد مخدر اراک ۱۷ مهر ماه امسال راه اندازی شد.

وی افزود: از زمان راه اندازی پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اراک در مجموع ۷۲ کیلو و ۴۱۷ گرم انواع مخدر در سطح استان از دستگیرشدگان خرده فروش، مواد مخدر کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی خاطر نشان کرد: در حوزه شهری و روستایی شهرستان اراک ۳۰ نقطه آلوده به مواد مخدر شناسایی و توسط پلیس استان ۱۹ باند که مواد مخدر را به صورت عمده تهیه و وارد استان می‌کردند، متلاشی شده است.

چگینی ادامه داد: نیروی پلیس به مرکز ماده ۱۶ (نگهداری معتادان متجاهر) تخصیص داده شده و مستقر هستند اما وضعیت آنجا مناسب پلیس نیست و نیاز است نواقص و معایب احصا شده پیگیری و مرتفع شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: تفاهم نامه با ادارات منعقد شده است و در راستای اطلاع رسانی مبارزه با مواد مخدر با آن‌ها همکاری لازم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مرکز ایست و بازرسی شهرستان دلیجان تفکیک شده که با وجود فعالیت آن میزان کشفیات مواد مخدر در این حوزه بسیار کاهش پیدا کرده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان