شما اینجا هستید

اخبار » اندیشه های شهید مطهری نباید کمرنگ شود

به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا، قنبرعلی خوش آیینه روز چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت علامه شهید مطهری در بجنورد اظهار داشت: باید با هم افزایی و کمک دستگاه های فرهنگی از جمله حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و روحانیان، پیام این شهید والا مقام ترویج شود.
وی در باره برنامه های چهلمین سالگرد شهادت علامه مطهری گفت: برگزاری نمایشگاهی از آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، مسابقات کتابخوانی و شب شعر از جمله این برنامه ها است و میزگرد تحلیل آثار شهید مطهری هم در هفته بزرگداشت مقام معلم، تدارک دیده شده است.
خوش آینه اظهار داشت: اندیشه های ناب علامه شهید مطهری باید سرلوحه کار معلمان باشد.
معاون پژوهشی، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به گردهمایی بزرگ معلمان در جاجرم در امروز اظهار داشت: برگزاری همایش یادواره شهدای فرهنگی، نواختن زنگ سپاس معلم، تقدیر از ۳۱۰ معلم پویا از دیگر برنامه های این هفته است.
بر اساس این گزارش ۱۶۵ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار فرهنگی، مشغول به تحصیل هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان