شما اینجا هستید

اخبار » افزایش ۳۲ درصدی بودجه عمرانی شهرستان خنداب طی سال جاری

اراک – رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی از رشد ۳۲ درصدی بودجه عمرانی شهرستان خنداب در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش انتهاج، رقیه یادگاری در جلسه ستاد توسعه شهرستان خنداب در اراک با بیان اینکه طرح‌های سرمایه گذاری در طرح توسعه شهرستان خنداب باید مشخص و اولویت بندی شود، گفت: علاوه بر آن باید تشکیلات و سازمان اجرایی این طرح‌ها نیز تعریف شود.

وی با اشاره به اینکه برای تخصیص اعتبار به شهرستان خنداب، طبق قانون الحاق ۲ سهم تخصیص شهرستان‌ها باید رعایت شود، اظهار کرد: سهم ۳۰ درصدی شهرستان‌ها از ۳ درصد درآمد نفت و گاز و استانی باید رعایت شود و امکان تخصیص صد در صد امکان پذیر نیست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی افزود: بودجه عمرانی شهرستان خنداب در سال جاری از رشد ۳۲ درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده‌است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با بهره گیری از بودجه کمک‌های فنی و اعتباری، قدم‌های بهتری برای دستیابی توسعه این شهرستان، در سال ۹۹ برداشته شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان