شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح نمایشگاه توانمندی های بانوان در استان اردبیل

اردبیل – مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از افتتاح هشتمین نمایشگاه توانمندی های بانوان در حوزه های تولیدی و اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش انتهاج ، محمد لو در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت : در این نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در حوزه‌های صنایع تبدیلی، آشپزی، هنر و صنایع دستی در معرض بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد : نمایشگاه مذکور در ۳۶ غرفه دایر شده و از نکات بارز آن مدیریت غرفه‌ها توسط بانوان است.

وی افزود : از جمله مطالبات و دغدغه‌هایی که احصا شده برخورداری از بازارچه دائمی به منظور معرفی هر چه مناسب محصولات بانوان است و در این خصوص تلاش خواهد شد تا نمایشگاه و بازارچه دائمی در استان برپا شود.

وی با بیان اینکه بانوان اردبیلی از ظرفیت و استعدادهای کم نظیری در حوزه‌های هنری، فرهنگی، صنایع دستی و دیگر مشاغل خانگی برخوردار هستند ، خاطر نشان کرد : بانوان در صورت حمایت می‌توانند در معرفی و فروش محصولات و یافتن بازارهای مناسب نیز موفق عمل کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل یادآور شد: نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان اردبیل از روز دوشنبه تا جمعه هفته جاری در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل واقع در ضلع جنوبی منطقه نمونه گردشگری شورابیل دایر خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان