شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح متروی کرج – هشتگرد با حضور رئیس جمهور

کرج – استاندار البرز از سفر رئیس جمهور به البرز خبر داد و گفت: قطار برقی کرج – هشتگرد فردا سه شنبه دهم دی ماه با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش انتهاج، عزیزالله شهبازی در جمع خبرنگاران با تبریک به شهروندان برای آغاز خدمات رسانی این امکان مهم در حوزه حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: نظر به مأموریت محوله از سوی رئیس جمهور در راستای تسریع در تکمیل پروژه‌های راه سازی استان البرز برای تسهیل در تردد مردم، با اهتمام ویژه ای وارد عمل شدیم.

وی با بیان اینکه اکنون ابر پروژه‌های راه سازی استان البرز در ایستگاه پایانی قرار دارند و روند تکمیل آنها با سرعت طی می‌شود، افزود: تکمیل قطار برقی کرج – هشتگرد نیز از جمله تأکیدات رئیس جمهور بود که با بسیج استانی و ملی اکنون آماده بهره برداری است.

شهبازی با اشاره به اینکه با راه اندازی این امکان مهم، روزانه بیش از ۶۰ هزار مسافر از این طریق جا به جا می‌شوند، خاطر نشان کرد: قطار برقی کرج – هشتگرد به طول حدود ۲۶ کیلومتر از سال ۸۷ آغاز شده و بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن صرف شده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان