شما اینجا هستید

اخبار » اعلام آمادگی اداره کل امور مالیات استان فارس با فعالان اقتصادی در جهت تهاتر بدهی های دولت

شیراز – مدیرکل امور مالیاتی استان فارس گفت: سازمان امور مالیاتی استان آمادگی دارد در جهت تهاتر بدهی های دولت نسبت به فعالان اقتصادی همکاری بیشتری داشته باشد.

به گزارش انتهاج ، ناصر هاشمی در کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس که با حضور فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و صنعتگران استان در این اتاق برگزار شد، با اشاره به سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص قانون بودجه و بحث تهاتر دولت به سایر فعالان اقتصادی اظهار کرد: موضوع تهاتر بیش از ۷۰ نفر از فعالان اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد این اداره کل تعامل هرچه بیشتر با فعالین اقتصادی بخش خصوصی در استان فارس است. افزود : با توجه به عنوان امسال به نام رونق تولید و تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه؛ رویکرد فعالیت های ما در جهت به حرکت در آوردن تولید در استان و کشور و همراهی و همگامی با فعالان اقتصادی است و تلاش می کنیم بتوانیم در عمل از تولید استان حمایت کنیم.

وی با اشاره به همکاری این سازمان با ابزارهای قانونی اتاق بازرگانی مانند شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جهت رونق تولید استان افزود: ما در استان فارس تمام همت خود را برای رفع و حل و فصل مشکلات استانی بخش خصوصی به کار گرفته ایم.

بخشودگی جرائم مالیاتی فعالان اقتصادی رویکردی برای تحقق شعار سال

هاشمی اظهارداشت: یکی از راه های سازمان امورمالیاتی کشور برای تحقق شعار امسال، بخشودگی جرائم مالیاتی فعالان اقتصادی بود که در قالب فراخوان های عمومی اعلام کردیم.

مدیر کل امور مالیاتی استان فارس ادامه داد: همچنین طلبکاران دستگاه های اجرایی و دولتی در خصوص ارزش افزوده سال ۹۸ می توانند از اوراق اسناد خزانه استفاده کنند که دستگاه اجرایی می تواند این اوراق را صادر و در اختیار دستگاه مالیاتی قرار دهد.

هاشمی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه امور مالیاتی استان با بخش خصوصی خاطر نشان کرد : عمده بار اشتغال و تولید ثروت کشور بر عهده بخش تولید است و ما خدمت به بخش تولید را به عنوان یک رسالت برای خود می دانیم.

وی تصریح کرد: بحث جلوگیری از فرارهای مالیاتی در دستور کار ویژه سازمان امور مالیاتی کشور است و در این زمینه کارگروهی فعال شده است که تا کنون ورودهای مناسبی بر برخی اقشار انجام شده است.

گفتنی است در این جلسه فعالان بخش خصوصی استان سوالات و موارد مورد نظر خود پیرامون موضوع مالیات مطرح کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان