شما اینجا هستید

اخبار » اعزام ۳۸۰ دانش آموز دختر کهگیلویه وبویراحمدی به مناطق عملیاتی

یاسوج – معاون فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۳۸۰ دانش آموز دختر در اولین مرحله از اردوی راهیان نور استان به مناطق عملیاتی خبر داد.

به گزارش انتهاج، بهاء الدین ملک حسینی در جمع خبرنگاران گفت: این دانش آموزان از پنج مدرسه و در مقطع متوسطه به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: تا پایان سال جاری، هشت هزار و ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر استان به مناطق عملیات خوزستان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این اردو دانش آموزان با۱۰ اتوبوس به مناطق جنوب اعزام شدند، خاطرنشان کرد: این دانش آموزان، اولین گروه اردوی راهیان نور در سال جاری هستند که به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام می شوند.

ملک حسینی با بیان اینکه در این اردوی سه روزه، ۳۰ همراه به عنوان راوی، طلبه و مربی، دانش آموزان را همراهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این اردو، دانش آموزان از مناطق عملیاتی معراج شهدا، اروند کنار، ذوالفقاریه، شهدای شرق کارون، شلمچه، دهلاویه و هویزه بازدید خواهند کرد.

وی آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های شهدا و رزمندگان را از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور عنوان کرد و گفت: اعزام کاروان راهیان‌نور موجب می‌شود تا نسل جوان هر چه بیشتر با رشادت‌ها و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان