شما اینجا هستید

اخبار » اصلاح ۵۰ درصد از نقاط حادثه خیز شهر شفت

شفت – فرمانده انتظامی شفت با اشاره به شناسایی ۱۵ نقطه حادثه خیز در این شهرستان از اصلاح ۵۰ درصد این نقاط خبر داد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ عبدالعلی شعبانی عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شفت با اشاره به فعالیت پلیس فتا در سطح شهرستان استان گیلان، اظهار کرد: پلیس فتا در راستای کشف و برخورد با جرائم سایبری تلاش می کنند که خوشبختانه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی تماس مردم با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در شهرستان شفت، افزود: با توجه به وجود سامانه‌های مختلف برای ارتباط و دسترسی مردم با پلیس شاهد رشد تماس با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ هستیم.

فرمانده انتظامی شفت به نقش اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس اشاره کرد و گفت: پلیس نیز تلاش می کند تا با به روز کردن امکانات و تجهیزات خود خدمات رسانی مناسبی به مردم به ویژه در فصل مسافرت انجام دهد.

وی خواستار حمایت بیشتر مسئولان در سطح شهرستان از پلیس شد و تصریح کرد: با نصب دوربین‌های مدار بسته در راستای پیشگیری از وقوع جرایم در سطح شهرستان شفت هستیم که در این راستای شوراها و دهیاری‌ها می توانند نقش مهمی در سطح روستاها ایفا کنند.

سرهنگ شعبانی در ادامه با اشاره به شناسایی ۱۵ نقطه حادثه خیز در شهر شفت در حوزه راهنمایی و رانندگی، بیان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد این نقاط اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۸ کارگاه آموزشی در سطح مساجد شهرستان شفت با موضوع توصیه پلیس به شهروندان، تأکید کرد: از ظرفیت بسیج برای پیشگیری وقوع جرائم در سطح شهرستان استفاده می کند.

فرمانده انتظامی شفت با اشاره به افزایش ۴۸ درصدی دستگیری سارقین و ٣٨ درصد کشفیات سرقت در مقایسه با سال گذشته در این شهرستان، ادامه داد: امروز به برقراری نظم و جلب رضایت مردم و ارتقای امنیت به عنوان وظایف پلیس توجه ویژه‌ای می شود.

وی با بیان اینکه در زمینه کشف مواد مخدر نیز شاهد رشد ۲۵ درصدی هستیم، افزود: در زمینه کشفیات چوب با کشف و ضبط ۸۴ تن چوب در مقایسه با سال گذشته با رشد ٢٢ درصدی همراه بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان