شما اینجا هستید

اخبار » تحقق نگاه پیشرو مسئولان و زیرساخت قوی یزد، برای توسعه اکوسیستم فناوری

به گزارش انتهاج، به نقل از  روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، امیرناظمی در این بازدید، بیان کرد: رویکرد دولت در سکوی پرتاب، هم سرمایه گذاری و هم اعطای وام های ارزان قیمت به سرمایه گذاران بخش خصوصی است که قرار است این ایده های استارت آپی را انتخاب و روی آنها سرمایه گذاری کنند لذا دولت هیچ انتخابی نخواهد داشت و فقط حمایت خواهد کرد.
وی در ادامه اظهار داشت: وجود نگاه پیشرو در بین مسئولان استان یزد همچون محمدعلی طالبی استاندار و اکرم فداکار معاون برنامه ریزی و توسعه منابع استانداری یزد عامل موفقیت استان یزد در ایجاد و توسعه اکوسیستم فناوری است.
معاون وزیر ارتباطات، استان یزد را یکی از استان های برتر در حوزه زیر ساخت نوآوری دانست و گفت: نگاه پیشرو، زیر ساخت قوی و حضور فعالان مختلف و با سابقه در حوزه فناوری استان یزد، پیشبرد سریعتر توسعه اکوسیستم فناوری را در این استان رقم خواهد زد.
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران بیان کرد: رویدادهایی که توسط ۱۰۰ استارت آپ برگزار می شود باید هماهنگ کننده تمام بازیگران این عرصه باشد با تاکید بر اینکه آموزش و سرمایه گذاری نقش جدی ۱۰۰ استارت اپ است.
ناظمی با اشاره به اینکه شروع فعالیت های ۱۰۰ استارت آپ همزمان با شیوع کرونا بود ولی تاکنون موفقیت و کارآمدی خوب این پلتفرم را شاهد بودیم، بیان کرد: ۱۰۰ استارت باید در حوزه کارگاه های آموزشی هم توسعه یابد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان