شما اینجا هستید

اخبار » استان کرمان هیچ گونه پذیرشی در زائرسراهای بقاع متبرکه ندارد

کرمان – مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تا عادی شدن شرایط هیچگونه پذیرشی در زائرسراهای این استان انجام نمی‌شود.

به گزارش انتهاج، حجت الاسلام علی جلالی اظهار کرد: امسال به دلیل وجود آرامگاه سردار شهید سلیمانی در کرمان پیش بینی می شد تعداد زیادی از مردم در ایام عید به این استان سفر کنند و آمادگی برای پذیرش زائران در بقاع متبرکه ایجاد شده بود اما به دلیل شیوع این ویروس و تا عادی شدن شرایط این مهم ممنوع شد.

وی افزود: مقدمات کار، امکانات و تجهیزات در زائرسراهای بقاع متبرکه استان کرمان فراهم شده اما این وضعیت تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ادامه داد: در این زمینه تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و اقدامات بهداشتی در بقاع متبرکه برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام شده است.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به ضرورت‌های همگانی برای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در اماکن عمومی خاطر نشان کرد: بخشنامه‌ای به بقاع متبرکه و زیارتگاه‌ها ارسال شده و بر این اساس در مرحله اول خادمان این مکان‌ها باید نکات بهداشتی شخصی را رعایت کنند.
و ی یادآور شد: در مرحله بعد تاکید شده که فقط جلسات ضروری برگزار و جلسات غیرضروری لغو و در زمینه برگزاری نماز جماعت هم فقط به واجبات اکتفا شود.

وی از ممنوعیت توزیع هر گونه نذورات در بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمان در شرایط کنونی خبر داد و گفت: بر اساس این دستورالعمل تاکید شده ضدعفونی درها، محیط امامزادگان و بقاع متبرکه در اسرع وقت انجام شود.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان