شما اینجا هستید

اخبار » اروپا با ارائه پیشنهادات هدفی جز فریب و سرگرم کردن ایران ندارد
اروپا با ارائه پیشنهادات هدفی جز فریب و سرگرم کردن ایران ندارد

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: اروپا با طرح پیشنهادات جدید هدفی جز فریب و سرگرم کردن ایران ندارد، بنابراین مسئولان هوشیار باشند.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد با بیان اینکه این روزها آمریکا و اروپا به دست و پا افتاده اند و با پیشنهادات فریبنده قصد سرگرمی ایران را دارند، اظهار کرد: پیشنهاد باز کردن حساب برای ایران و از طرفی نخریدن نفت، منفعتی برای کشور ندارد، بنابراین مسئولان وزارت امور خارجه هوشیار باشند تا همچون برجام سرشان کلاه نرود.
یعقوبی افزود: چنانچه آمریکا پس از اتمام مهلت ۶۰ روزه مجدد بهانه آورد، مسئولان بلافاصله ضرب العجل دوم را اعلام و مطمئن باشند مردم تا آخرین نفس پشت آنان ایستاده اند.
وی تصریح کرد: قبل از برجام اروپا روزانه ۷۰۰ هزار بشکه نفت ایران را خریداری می کرد اما حالا حساب باز کند اما نفت خریداری نکند، نشان دهنده قریب دادن ایران را دارد.
خطیب نماز جمعه بجنورد ادامه داد: ایران خواستار حسابی است که ارتباطش با دنیا افزایش پیدا کند، بنابراین مسئولان وزارت امور خارجه نسبت به پیشنهادات فریبنده استکبار هوشیار باشند..

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از مهر حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد با بیان اینکه این روزها آمریکا و اروپا به دست و پا افتاده اند و با پیشنهادات فریبنده قصد سرگرمی ایران را دارند، اظهار کرد: پیشنهاد باز کردن حساب برای ایران و از طرفی نخریدن نفت، منفعتی برای کشور ندارد، بنابراین مسئولان وزارت امور خارجه هوشیار باشند تا همچون برجام سرشان کلاه نرود.

یعقوبی افزود: چنانچه آمریکا پس از اتمام مهلت ۶۰ روزه مجدد بهانه آورد، مسئولان بلافاصله ضرب العجل دوم را اعلام و مطمئن باشند مردم تا آخرین نفس پشت آنان ایستاده اند.

وی تصریح کرد: قبل از برجام اروپا روزانه ۷۰۰ هزار بشکه نفت ایران را خریداری می کرد اما حالا حساب باز کند اما نفت خریداری نکند، نشان دهنده قریب دادن ایران را دارد.

خطیب نماز جمعه بجنورد ادامه داد: ایران خواستار حسابی است که ارتباطش با دنیا افزایش پیدا کند، بنابراین مسئولان وزارت امور خارجه نسبت به پیشنهادات فریبنده استکبار هوشیار باشند.

یعقوبی تاکید کرد: اگر با شعارهای فریبنده و انحرافی اروپا، مجدد ضرب الاجل تمدید شود مردم خسارت غیرقابل جبرانی خواهند دید.

اروپا از تشکیل تمدن اسلامی ترس دارد

وی بیان کرد: موضوع هسته ای و موشکی از سوی آمریکا و اروپا بهانه است، در واقع آنان با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند و آنان می ترسند از اینکه تمدن اسلامی جای تفکر غرب و شرق را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخنان خود به روز قلم اشاره کرد و گفت: قلم همچون شمشیر است چرا که اهلش می تواند به وسیله آن انسان ها را هدایت و شیادان را از مسیر راه بیرون کنند.

یعقوبی اضافه کرد: قلم در صحنه کارزار فرهنگی همانند سلاح برای رزمنده است که هم پیشگیری و هم درمان می کند.

وی با بیان اینکه نوشتن رسالت الهی است، تاکید کرد: فعالان رسانه مراقب نوشتن خود باشند تا با قلمشان جامعه را به گمراهی نکشانند.

خطیب نماز جمعه بجنورد گفت: رسانه ها آیینه خوبی برای مسئولان هستند چرا که با نقد منصفانه، تلنگر و عیب جویی، نقطعه ضعف ها را تذکر می دهند، بنابراین مسئولان خراسان شمالی هوای رسانه های استان را داشته باشند و از آنان حمایت کنند.

یعقوبی همچنین به دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: حضرت معصومه (س) الگوی دختران جوان است و دختران مسلمان مراقب خود باشند چراکه شیادان در کمین هستند تا آنان را از اسلام، حجاب و عفت دور کنند.

وی ادامه داد: شیادان فضای مجازی در کمین نشسته اند تا دختران مسلمان را گمراه کنند، بنابراین دختران مراقب باشند تا عاقبتشان تباه نشود.

خطیب نماز جمعه بجنورد در ادامه به پیشرو بودن مقدمات انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: افرادی که در این مسیر قرار می گیرند از تخریب و تهدید دوری و انصاف را پیشه کنند.

یعقوبی بیان کرد: انتخاب نمایندگان لایق مقدمه ای برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ است، بنابراین مردم دقت لازم را داشته باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان