شما اینجا هستید

اخبار » اختصاص ۳۳ میلیارد تومان، به طرحهای متقاضی تسهیلات در کهگیلویه و بویر احمد

یاسوج – سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۹ طرح متقاضی خبر داد.

به گزارش انتهاج، سالار حسین پور در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: مشکلات هفت واحد صنعتی و معدنی در هفدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شد.

وی اظهار کرد: این واحدها متقاضی سرمایه در گردش و سرمایه ثابت بودند که از محل تبصره ۱۸ این مبلغ به این واحدها اختصاص یافت.

حسین پور با بیان اینکه که این مبلغ در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال اختصاص یافت، افزود: در این نشست درخواستهای این واحدها که شامل تسهیلات بانکی، نظام مالیاتی، تامین سوخت و … بود، بررسی و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات اتخاذ شد.

وی خاطر نشان کرد: تعامل با تولید کنندگان در جنگ اقتصادی امروز و تحریم ها، در دستور کار ستاد تسهیل است و مدیران بانکی نیز موظف هستند تا حد ممکن با فعالان اقتصادی همکاری کنند.

حسین پور یادآور شد: واحدهایی که ظرفیت و توانایی بازگشت به چرخه تولید را دارند، با برنامه‌ریزی مناسب مورد حمایت قرار گیرند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان