شما اینجا هستید

اخبار » احداث ۲ میدان جدید در رامسر

رامسر – شهردار کتالم و ساداتشهر از احداث دو میدان جدید  با اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی در این شهر خبر داد.

به گزارش انتهاج ، مجتبی رضوانی در جلسه شورای اداری با بیان اینکه دو میدان در کتالم و ساداتشهر با اعتبار ۶ میلیارد تومان احداث می شود، گفت : یکی از معضلات استان های ساحلی آبگرفتگی است و لایروبی به موقع رودخانه ها و انهار با دیواره سازی نقاط حادثه خیز سبب می شود تا در سیل کمترین خسارت را داشته باشیم.

وی بابیان اینکه راه و شهرسازی برای باز آفرینی شهری معادل قیر سالیانه برای آسفالت اختصاص داد که آسفالت و لکه گیری انجام شد ، اظهار کرد : در راستای افزایش رضایت مندی مردم و از بین بردن گلوگاه های فساد سیستم سیماک و اتوماسیون اداری راه اندازی شد و طرح ممیزی املاک پایان یافت.

شهردار کتالم و ساداتشهر افزود : با مذاکره با سازمان نقشه برادری تمامی نقشه ها به روز می شود و این طرح در شهرداری شروع شده است.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات شهرداری تصریح کرد: بودجه شهرداری به ۱۷.۵ میلیارد رسید که ۵۰ درصد آن تحقق پیدا کرده است و رفع حریم پروازی با کمک کارشناسان شهرداری انجام می شود.

رضوانی افزود: در راستای ایجاد هویت شهری و کاهش تصادفات و شناساندن شهر ساخت دو میدان با هزینه شش میلیاردی انجام می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان