شما اینجا هستید

اخبار » آمادگی دستگاههای خراسان رضوی برای میزبانی زائران ضروری است

مشهد – دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت : همه دستگاههای استان برای میزبانی شایسته از زائران دهه آخر ماه صفر باید آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش انتهاج ، محمد حسین درودی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و سازمان ها باید با تمام توان آماده خدمت به زائرین حضرت رضا (ع) باشند ، اظهار کرد : شعب کشیک در ایام پایانی ماه صفر جهت ارائه خدمات قضایی به مردم و بویژه زائرین ، در کلیه دادسراهای شهرستان های استان و بویژه مشهد مقدس ، فعال خواهد بود.

وی افزود : انتظار می رود دسته جات، هیات های مذهبی، ایستگاه های صلواتی نسبت به رعایت ضوابط امنیتی ، بهداشتی ، ترافیکی و … اقدام و همکاری لازم را با مقامات انتظامی و امنیتی داشته باشند.

و ی خاطر نشان کرد : شورای هیئات مذهبی ، سازمان تبلیغات اسلامی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاههای مسئول نظارت بر فعالیت آنان را به طور مستمر در دستور کار قرار دهند.

برپایی ایستگاههای صلواتی را مانند سنوات قبل داشته باشیم

وی ادامه داد : البته همین انتظار نیز از دستگاههای امنیتی ، انتظامی ، شرکت ها و دستگاههای خدمات رسان داریم که همکاری کامل با هیات ها و دسته جات و ایستگاههای صلواتی را مانند سنوات قبل داشته باشند .

وی افزود: دستگاههای خدمات رسان از جمله شهرداری هم باید نسبت به ایجاد فضای آیینی متناسب و در شان امام رئوف اقدام کنند .

تمهیدات لازم در خصوص تهیه ناوگان مسافربری جاده ای را برای بازگشت زائرین و مسافرین فراهم آورند

دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اینکه از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز خواسته شده است تمهیدات لازم در خصوص تهیه ناوگان مسافربری جاده ای را برای بازگشت زائرین و مسافرین فراهم آورند ، تصریح کرد : در صورت نیاز از هم اکنون از استان های مجاور نیز درخواست شود تا به کمک ناوگان جاده ای استان بیایند تا مشکلی برای بازگشت زائرین به وجود نیاید .

درودی ادامه داد : اداره کل فرودگاهها نیز باید به کلیه ایرلاین ها اعلام نماید از تأخیر غیرموجه در پروازهای خروجی از مشهد پرهیز کنند در غیر این صورت با ایرلاین های متخلف در چارچوب قوانین و مقررات برخورد خواهد شد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان