شما اینجا هستید

اخبار » آغاز فعالیت اداره امور عشایر شهرستان تنگستان

بوشهر – فرماندار شهرستان تنگستان از آغاز به کار اداره امور عشایر شهرستان تنگستان خبر داد.

به گزارش انتهاج، عبدالحسن رفیعی پور در نشست شورای عشایری شهرستان تنگستان، با بیان اینکه عشایر در توسعه پیشرفت کشور پررنگی دارند، گفت: همه می‌دانیم جامعه عشایری در طول چند دهه گذشته در فرآیند توسعه کشور چه نقش ارزنده‌ای داشته و دارند.

وی افزود: نقش عشایر و اثرات آن در توسعه اقتصادی کشور از جهات عرضه نیروی کار، مواد غذایی و مواد خام دامی و صنعتی مشهود است.

وی با اشاره به نقش بسیار پررنگ مرحوم بهمن بیگی در حوزه آموزش و ارتقای سطح سواد عشایر، خاطر نشان کرد: عشایر ایران با توجه به شرایط زندگی و احتیاجاتشان نقش مؤثری در اوضاع اقتصادی و اجتماعی، سیاسی و نیز حفظ تمامیت ارضی، حفظ منابع طبیعی و محیط‌زیست کشور ایفا می‌کنند.

رفیعی پور با بیان اینکه جمعیت عشایری تنگستان ۷۵۰ نفر و در قالب ۱۵۳ خانوار است، تصریح کرد: مشکلات و نیازهای عشایر را از زبان خود آن‌ها در این جلسه شنیدیم و اقدامات لازم در جهت بهسازی مسیر ارتباطی، احداث آب‌انبار، آب‌نما و … انجام خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه آقای محمدی به‌عنوان اولین رئیس اداره امور عشایر شهرستان تنگستان معرفی و اداره امور عشایر شهرستان آغاز به کار کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان