شما اینجا هستید

اخبار » آغاز فاز سوم امداد فرهنگی در روستاهای کمترتوسعه یافته گلستان

گرگان – مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از آغاز فاز سوم امداد فرهنگی در روستاهای کمترتوسعه یافته خبر داد.

به گزارش انتهاج، محبوبه رجب نسب در این رابطه گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در راستای سیاست های خود مبنی بر بهره مندی تمامی کودکان و نوجوانان گلستانی از ظرفیت ها و امکانات فرهنگی هنری فاز سوم امداد فرهنگی را در مناطق کمتر توسعه یافته استان آغاز کرد.

وی اظهار کرد: کانون، در راستای گسترش و بهره‌مندی تمامی کودکان و نوجوانان گلستانی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی، خدمات خود را به بچه‌های محروم روستایی و کم برخوردار استان در قالب طرح امداد فرهنگی گسترش می‌دهد.

وی با بیان اینکه فاز سوم امداد فرهنگی کانون پرورش فکری گلستان از ابتدای دی‌ماه آغاز و تا انتهای سال ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت، افزود: در این طرح برنامه ها و فعالیت‌های مختلفی در راستای تقویت روحیه و مهارت آموزی کودکان و نوجوانان مناطق کمتر توسعه یافته ارائه می‌شود.

رجب نسب یادآور شد: فاز اول امداد فرهنگی کانون گلستان از ابتدای سال جاری و همزمان با جاری شدن سیل در شهرهای گنبد، آق قلا و گمیشان آغاز شد و فاز دوم آن هم توسط مربیان کانونی به کودکان و نوجوانان این مناطق در فصل تابستان و پاییز ادامه داشت.

گفتنی است، در ادامه این طرح، مربیان مراکز ثابت و سیار کانون گلستان، با حضور در روستاهای یلمه خندان و آق زبیر از توابع شهرستان آق‌قلا و گز غربی و لیوان شرقی از توابع شهرستان بندرگز ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند قصه گویی، بازی و سرگرمی، نقاشی، نمایش فیلم، کاردستی و غیره هدایایی را در قالب بسته‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان این روستاها اهدا کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان