شما اینجا هستید

اخبار » آغاز عملیات اجرایی نیروگاه گازسوز مقیاس کوچک (CHP)

اسفراین- عصر امروز عملیات اجرایی احداث نیروگاه برق گازسوز مقیاس کوچک (CHP) با حضور استاندار خراسان شمالی پروژه در شهرک صنعتی اسفراین آغاز شد.

به گزارش انتهاج، دکتر محمدعلی شجاعی در آیین کلنگ زنی احداث نیروگاه گازسوز مقیاس کوچک ۲ مگاواتی شهید توفیقیان اسفراین سرمایه گذاری نیاز اولیه استان دانست و گفت: حضور بخش خصوصی گره گشای مشکلات کشور و استان است، بارها تکرار کرده ام که بعنوان دولت آماده ایم که آنها کار راه اندازی کنند و از بخش های خصوصی و اشتغالزایی حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: شهرستان از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه صنعت با تلاش مردم و سرمایه گذاران برخورده شده است تا بتوانیم برای توسعه سرمایه گذاری گامی به جلو برداریم.

دکتر شجاعی افزود: امیدوارم در هفته ای که نور و سلامتی شاهد موفقیت های روز افرزون این واحد صنعتی داشته باشیم زیرا مزایای بالایی برای حضور بخش خصوصی و بازگشت سرمایه در طول دوسال را دارد ضمن آنکه ملاحظات زیست محیطی آن هم رعایت شده است.

شجاعی تصریح کرد: کشور نیاز به تغییر و تحول در حوزه های مختلف را دارد بنابراین باید وقتی شروع به انجام کاری می کنیم کاری نمونه و شاخص تحویل دهیم.

 

این نیروگاه در زمینی به مساحت ۳۶۶۰ متر مربع و زیر بنای ۴۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی اسفراین با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاری گروه آذرخش ساخته خواهد شد.

ساخت این پروژه که به مدت سه ماه بطول خواهد انجامید با راه اندازی آن برای ۶ نفر بطور مستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهد شد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان