شما اینجا هستید

اخبار » آغاز ساخت یک هزار مسکن برای محرومان استان مرکزی در دهه فجر

اراک – مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از عملیات ساخت یک هزار واحد مسکن برای محرومان تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی در دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش انتهاج، قنبر موسی نژاد، با بیان اینکه خدمت به محرومان مهم‌ترین برنامه کمیته همیاری و خدمت رسانی دهه فجر سال جاری است، گفت: رویکرد کمیته همیاری خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و محرومان و تبیین نقش این اقشار از جامعه در پیروزی، موفقیت و دستاوردهای نظام اسلامی است.

وی آغاز ساخت بیش از یک هزار مسکن برای محرومان را با حضور مسئولان کشوری و استانی از برنامه‌های شاخص کمیته امداد در دهه فجر عنوان کرد و افزود: زمین ساخت ۵۰۰ واحد از این تعداد مسکن توسط اداره کل مسکن و شهرسازی واگذار شده و زمین ۵۰۰ واحد دیگر نیز تا پایان سال واگذار می‌شود.

موسی نژاد در ادامه با اشاره به برنامه‌های مشترک دستگاه‌های عضو در کمیته همیاری و خدمت رسانی اظهار کرد: پروژه‌های قابل افتتاح کمیته امداد، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و سایر اعضای کمیته همیاری و خدمت رسانی به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مسئول کمیته همیاری و خدمت رسانی دیدار اعضای کمیته و سایر مسئولان استانی با خانواده‌های نیازمند، ایثارگر و شاهد را از برنامه‌های دیگر برشمرد و خاطر نشان کرد: دیدار با ۳۱۵ خانوار در سطح استان، گل‌افشانی حجره طلبگی امام (ره) در شهر اراک و ارائه برنامه‌های فرهنگی از برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان