شما اینجا هستید

اخبار » آغاز ثبت نام اینترنتی خانواده های دارای فرزند متقاضی در مهدهای کودک ها

به گزارش انتهاج، علی محمد عطابخش با بیان اینکه، این تصمیم برای خدمت رسانی به خانواده های شاغل صورت گرفت، افزود: در زمان شیوع کرونا تعدادی از خانواده ها به دلیل اشتغال و یا دوری از خانواده و بستگان، محلی برای سپردن کودک خود نداشتند.

وی تاکید کرد: به همین دلیل بهزیستی استان تقاضای آنها را برای دریافت خدمات از مهدهای کودک از طریق ثبت نام اینترنتی بررسی می کند.

وی اظهارکرد: با توجه به تعداد متقاضیان مهد و منطقه محل سکونت تعدادی مهد با تایید دانشگاه علوم پزشکی استان در شهر یزد و یک مهد در شهرستان های استان بازگشایی می شود.

مدیرکل بهزیستی یزد در خصوص نحوه نظارت بر این مهدها گفت: پروتکل بهداشتی همراه با آموزش نیروهای مهدها در خصوص رعایت نکات بهداشتی مرتبط با کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تدوین و اجرا می شود و کارشناسان مرکز بهداشت و بهزیستی بر رعایت استانداردهای نگهداری کودک در مهدها نظارت دارد.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بهترین مکان برای کودک خانه است، اظهارکرد: والدین در نظر داشته باشند که مهدهای کودک اگرچه با تایید مرکز بهداشت استان و رعایت تمام اصول بهداشتی به ارائه خدمت می پردازد؛ اما بازهم خطر کرونا بواسطه تجمع در یک مکان وجود دارد.

عطابخش خاطرنشان کرد: والدینی که هر ۲ شاغل هستند و به هیچ وجه امکان نگهداری از فرزند زیر ۶ سال خود را در منزل ندارند اقدام به ثبت نام در سامانه یادشده کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان