شما اینجا هستید

آذربايجان شرقي » آغاز اعزام ۲۴۰ دانش آموز مرندی به مناطق عملیاتی

مرند – مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند از آغاز اعزام ۲۴۰ نفر ازدانش آموزان مرندی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش انتهاج ، اباذر کاظمی در مراسم اعزام اولین کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، گفت: کاروان دانش آموزان پسر و دختر مرند، در ۴ مرحله در هفته های آینده به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شوند.

وی افزود: در اولین مرحله تعداد ۲۴۰ دانش ‌آموز دختر از مدارس آموزش و پرورش شهرستان مرند به مناطق عملیاتی شمال غرب بدرقه شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند همچنین با اشاره به اهداف اعزام این کاروان دانش آموزی تصریح کرد: هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان و دانش آموزان با مقاومت و رشادت های رزمندگان اسلام ، تجدید پیمان دانش آموزان با آرمان های شهدا و تبیین ارزش های معنوی و دینی در دوران دفاع مقدس است.

کاظمی خاطر نشان کرد: همراه با بازدید از این مناطق، برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده که در طول مدت اسکان برای آن ها اجرا می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان