شما اینجا هستید

اخبار » وصول ۶۵۰۰ پرونده تخلف در تعزیرات قم

قم – مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از وصول حدود ۶ هزار و ۵۰۰ پرونده تخلف در حوزه‌های مختلف کالا و خدمات از ابتدای امسال تاکنون در تعزیرات استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، مهدی ریاضی با اعلام این خبر گفت: بررسی اکثر این پرونده‌ها به اتمام رسیده و ۲۰۴ میلیارد ریال نیز برای تخلفات صورت گرفته جریمه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در زمینه قاچاق کالا نیز بر اساس مقررات علاوه بر ضبط قاچاق کشف شده، محکومیت افراد خاطی تا سه برابر کالای کشف شده و همچنین وسایل حمل کالای قاچاق نیز ضبط می‌شود.

وی اظهار کرد: پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین بازرسی‌های مستمر به منظور کنترل قیمت‌ها در بازار صورت گرفته که این بازرسی‌ها در سه شیف کاری ادامه دارد.

ریاضی خاطرنشان کرد: تلاش‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های متولی و همچنین همراهی اصناف و مردم سبب شده تا استان قم بر اساس آمارهای رسمی پایین‌ترین نرخ تورم را داشته باشند.

رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در کمتر از ۱۵ روز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه برخورد با قاچاق کالا در استان قم، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۶۰ پرونده در این بخش تشکیل شده که خاطیان ۱۳۶ میلیارد ریال محکوم شدند و ۲۰ وسیله نقلیه این افراد نیز ضبط شد.

وی تصریح کرد: رسیدگی به پرونده‌ها کمتر از ۱۵ روز صورت می‌گیرد که همین امر اثر خوبی در بازدارندگی از تخلف دارد.

ریاضی به شهروندان قمی توصیه کرد تا در زمان خرید کالا، از چندین جا استعلام گرفته و به کیفیت کالا توجه داشته باشند و از مراکز فروش فاکتور طلب کنند و از خرید کالاهای خوراکی و آشامیدنی خارجی پرهیز کنند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان