شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری عامل توزیع الکل منجر به فوت شهروندان ساوجی

ساوه – فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری عامل فروش و توزیع مواد و مشروبات الکلی که روز گذشته ۲ تن از شهروندان بر اثر مصرف آنها جان خود را از دست دادند، خبر داد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی گفت: ماموران پلیس با انجام عملیات دقیق فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل توزیع مواد و مشروبات الکلی در ساوه و دستگیری او شدند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی مرجع قضائی، تحقیقات تکمیلی از این فرد در حال انجام است و پس از اتمام این فرایند جزئیات دقیق تر برای آگاهی عموم مردم اطلاع رسانی می شود.

بر اساس خبر روز گذشته به نقل از رئیس مجتمع بیمارستانی شهید مدرس و ۱۷ شهریور ساوه ۲ تن از شهروندان شامل یک دختر و پسر به دلیل مصرف مواد الکلی قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

دکتر الهام فرهادی گفت: دلایل قطعی مرگ این ۲ نفر قرار است از سوی پزشکی قانونی اعلام شود اما این احتمال هم وجود دارد که آنها با باور غلط مبتلا نشدن به کرونا در صورت مصرف الکل دست به چنین اقدامی زده باشند یا شاید به جای اتانول، الکل متانول مصرف کرده باشند.

وی افزود: سه نفر دیگر نیز به دلیل مصرف این ماده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید مدرس تحت مداوا قرار دارند.

گفتنی است، شمار قربانیان کرونا در ساوه تاکنون ۶ نفر و تعداد افرادی که با علائم مثبت ابتلا تحت درمان و ایزوله قرار دارند نیز ۵۳ تن اعلام شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان