شما اینجا هستید

اخبار » افزایش ۶۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته تاکنون بیش از ۲۳۱ کیلوگرم انواع مخدر در شهرستان کشف و ضبط شده است، گفت: این کشفیات نسبت سال گذشته ۶۱ درصد افزایش داشته است.

اسفراین- به گزارش انتهاج، سرهنگ” جاوید مهری” فرمانده انتظامی اسفراین در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۲۳۱ کیلوگرم انواع مخدر در شهرستان کشف و ضبط شده است گفت : این کشفیات نسبت به مدت مشابه یکسال گذشته ۶۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود : با تلاش های شبانه روزی پلیس در شهرستان و همراهی دستگاه قضائی افزایش کشف ۱۰۰درصدی سوخت قاچاق انجام شده است به طوری که در این مدت حدود ۳ هزار و ۴۲۰ لیتر سوخت کشف و ضبط شده است .

سرهنگ مهری با بیان اینکه در این رابطه ۴۱۶ نفر از عناصر تهیه و توزیع  مواد مخدر از جمله قاچاقچی و خرده فروش و معتادین متجاهر نیز دستگیر شده اند، تصریح کرد: در طول این مدت ۲۰۰ طرح عملیاتی نیز اجرا که ۵۹ طرح در حوزه پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر بوده است.

وی با اشاره به کاهش ۳۱ درصدی تلفات تصادفات برون شهری خاطرنشان کرد : علیرغم  اینکه  در این مدت افزایش یک درصدی تصادفات را شاهد بوده ایماما ۳۱ درصد تلفات و متوفیان این حوادث کاهش داشته است که این بیانگر نظارت و کنترل دقیق پلیس و دقت و ایمنی شهروندان عزیز با رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی بوده است  که در این راستا توقیفات انواع خودرو و موتورسیکلت در حوزه درون شهری و برون شهری تعداد ۷۷۵ دستگاه خودرو و ۲۱۲۰ دستگاه موتورسیکلت بوده است.

وی در خصوص سرقتها اظهار داشت : با تلاش همکاران شاهد رشد ۸۶ درصدی افزایش کشفیات سرقت های به وقوع پیوسته در سطح شهرستان هستیم.

سرهنگ مهری با اشاره به برداشت های غیر مجاز سنگ های معدنی در مناطق معدنی شهرستان خاطرنشان کرد : بیش از ۱۷۰ تن سنگ معدن غیر مجاز در اسفراین کشف و ضبط گردیده است .

سرهنگ مهری در پایان به تشریح برنامه های هفته ناجا پرداخت و افزود: در گرامیداشت هفته ناجا در شهرستان اسفراین برنامه های پیش بینی شده از جمله عطرافشانی و گلباران مزار شهدا ، صبحگاه مشترک ، دیدار با امام جمعه ، دیدار با خانواده های شهدای ناجا و شرکت در نماز جمعه  ، میز خدمت در مصلی نماز جمعه و خدمات درمانی و مشاوره ای ،  همچنین رژه موتورسیکلت سواران قانونمند واعزام تیم پزشکی به روستاهای محروم و … اجرا خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان