شما اینجا هستید

آذربايجان غربي » افتتاح آموزشگاه ابتدایی حضرت فاطمه زهرا(س) در چالدران

ارومیه – با مشارکت بانک رفاه کارگران آموزشگاه ابتدایی حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در چالدران به بهره برداری رسید.

به گزارش انتهاج، آموزشگاه ابتدایی دخترانه حضرت فاطمه الزهرا (س) در مساحت ۱۲۶۰ متر مربع فضای آموزشی با ۹ کلاس و اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال توسط خیرین مدرسه به بهره برداری رسیده است و میزان مشارکت و حمایت مالی بانک رفاه در احداث و تجهیز این مدرسه ۸ میلیارد ریال است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در آیین بهره برداری از این آموزشگاه با بیان اینکه این آموزشگاه نوزدهمین مدرسه ای است که با مشارکت مالی و توسط بانک رفاه کارگران احداث می شود افزود: این بانک در راستای ایفای نقش اجتماعی تحت عنوان جهاد مدرسه سازی در احداث این آموزشگاه مشارکت داشته است.

محمدعلی سهمانی با اشاره به مشارکت و همراهی بانک رفاه کارگران در امر مدرسه سازی و حوزه سلامت اظهارداشت: علاوه بر مشارکت در امر مدرسه سازی این بانک در حوزه سلامت نیز اقدامات ارزشمندی انجام داده که نمونه آن اهدای ده ها دستگاه آمبولانس به بیمارستانهای مناطق سیل و زلزله زده است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از اهدای یک دستگاه آمبولانس طی ماه جاری به بیمارستان دلفان از توابع خرم آباد که در سیل اخیر دچار حادثه شده است خبر داد و گفت: امیدواریم با تداوم فعالیت های اجتماعی این بانک شاهد توسعه، رشد و تعالی مناطق مختلف به خصوص در آذربایجان غربی باشیم.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم با قدردانی از بانک رفاه طی سخنانی با اشاره به اهمیت توجه به زیر ساخت های آموزش و پرورش گفت: زیر بنای توسعه کشور، آموزش و پرورش است و اولویت نخست دولت توجه به تعلیم وتربیت در کشور است.

محمدمهدی شهریاری با بیان اینکه با مشارکت بخش خصوصی و خیرین مدرسه ساز ۷۸ مدرسه با ۳۴۱ کلاس درس در شهرهای مختلف استان و بویژه در مناطق محروم احداث می شود افزود: در حال حاضر ۲۴ هزار کلاس درس در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۲ هزار کلاس درس نیاز به نوسازی و باز سازی دارند.

وی با اشاره به اقدامات دولت در مدرسه سازی در آذربایجان غربی ادامه داد: از سال ۷۸ تا کنون ۷ هزارو ۱۳۵ کلاس درس با ۴۵۵ میلیارد تومان اعتبار در استان آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا دو سال آینده ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش توسعه و نوسازی مدارس در استان آذربایجان غربی هزینه خواهد شد اظهار داشت: در شهرستان چالدران نیز ۱۵ مدرسه با ۳۵ کلاس درس با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان