شما اینجا هستید

اجتماعی » ثبت دو وقف جدید در شهرستان شیروان

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از مهر در گفتگو با مدیرکل اوقاف خراسان شمالی، حجت الاسلام عظیم آسوده اظهار کرد: ثبت دو وقف جدید جهت احداث حسینیه در شهرستان شیروان ثبت شد.

آسوده افزود: با وقف این دو مورد شمار موقوفات سه ماهه امسال به ۱۷ مورد و آمار موقوفات خراسان شمالی به پنج هزار و ۶۴۲ موقوفه رسیده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۷۵۰ رقبه درخراسان شمالی وجود دارد و امیدواریم مردم خیراندیش استان بیش از این در راه وقف گام بردارند.

مدیرکل اوقاف خراسان شمالی با بیان اینکه نیمی از نیات موقوفات ثبت شده در سال گذشته برای توسعه مسجد و امام زاده بوده است، گفت: ضرورت دارد خیراندیش باتوجه به نیاز روز اموال خود را وقف کنند.

آسوده بیان کرد: خیراندیشان می توانند علاوه بر امور قرآنی و مذهبی اموال خود را در بخش سلامت و درمان، مدرسه، ازدواج و سایر نیازمندی ها وقف کنند.

وی در ادامه بر ترویج فرهنگ وقف در جامعه تاکید کرد و گفت: با گسترش فرهنگ وقف در جامعه بسیاری از معضلات اجتماعی رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

خراسان شمالی پایلوت اجرای ۳ طرح مرکز استعدادهای درخشان کشور

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان