شما اینجا هستید

اخبار » رئیس‌جمهور برای سفری ۲ روزه به خراسان شمالی می‌آید+برنامه‌ها‌
رئیس‌جمهور برای سفری ۲ روزه به خراسان شمالی می‌آید+برنامه‌ها‌

رئیس‌جمهور برای سفری ۲ روزه به خراسان شمالی می‌آید+برنامه‌ها‌ رئیس‌جمهور یکشنبه آینده برای انجام سفری دو روزه به خراسان شمالی می‌آید. – اخبار استانها – به گزازش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، جلسه هماهنگی برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی، امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی و جمعی از اعضای دولت در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.
هشداری که باز هم تکرار شد؛ ۱۶۰ مدرسه خراسان شمالی فرسوده و تخریبی استیکشنبه؛‌ سفر روحانی و هیئت دولت به خراسان شمالیدبیرخانه دائمی فیلم کوتاه عشایر و روستا در خراسان شمالی مستقر می‌شودروحانی روز یکشنبه با حضور در خراسان شمالی، به دیدار مردم شیروان رفته و در ورزشگاه این شهر با مردم سخن می‌گوید.
هم‌چنین بر اساس این خبر، رضا اردکانیان وزیر نیرو در جلسه شورای اداری شهرستان راز و جرگلان حضور خواهد داشت. ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در جلسه شورای اداری شهرستان فاروج حضور خواهد داشت.
جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیر در جلسه شورای اداری شهرستان مانه و سملقان شرکت می‌کند. حسینعلی ..

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از تسنیم جلسه هماهنگی برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی، امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی و جمعی از اعضای دولت در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

هشداری که باز هم تکرار شد؛ ۱۶۰ مدرسه خراسان شمالی فرسوده و تخریبی استیکشنبه؛‌ سفر روحانی و هیئت دولت به خراسان شمالیدبیرخانه دائمی فیلم کوتاه عشایر و روستا در خراسان شمالی مستقر می‌شود

روحانی روز یکشنبه با حضور در خراسان شمالی، به دیدار مردم شیروان رفته و در ورزشگاه این شهر با مردم سخن می‌گوید.

هم‌چنین بر اساس این خبر، رضا اردکانیان وزیر نیرو در جلسه شورای اداری شهرستان راز و جرگلان حضور خواهد داشت. ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در جلسه شورای اداری شهرستان فاروج حضور خواهد داشت.

جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیر در جلسه شورای اداری شهرستان مانه و سملقان شرکت می‌کند. حسینعلی امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین حضور خواهد داشت.

رضا رحمانی وزیر صمت در شورای اداری شهرستان‌های گرمه و جاجرم حضور خواهد داشت.

افتتاح پروژه‌هایی مانند سد چندیر راز و جرگلان مرتبط با آب‌های مرزی، آلومینای جاجرم، کارخانه تولید فولاد در اسفراین، نشست شورای اداری استان و نشست با نخبگان بخش خصوصی استان از جمله برنامه‌های دیگر این سفر دو روزه هیئت‌دولت خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان