شما اینجا هستید

اخبار » رتبه پنجم برای نماینده فوتسال قم در پایان نیم فصل نخست
گروه : اخبار , استانها , قم

قم – پرونده نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال کشور با برگزاری دیدار معوقه تیم سوهان محمد سیما در تبریز و رتبه پنجم برای این تیم بسته شد.

به گزارش انتهاج، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم به کار خود در دور رفت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پایان داد و در نهایت در جدول ۱۴ تیمی این مسابقات در جایگاه پنجم قرار گرفت تا امیدوار به دور برگشت بماند.
سوهان محمد سیمای قم در آخرین رقابت خود در دور رفت در یک بازی معوقه از هفته نهم در تبریز به دیدار تیم قدرتمند مس سونگون، نماینده ایران در فوتسال باشگاه‌های آسیا و جهان رفت و برابر این تیم به تساوی ارزشمند ۲ بر ۲ رسید تا با این امتیاز شیرین، یک پله در جدول صعود کند و در انتهای نیم فصل، تیم پنجم جدول شود.
سوهان محمد سیما در تبریز در حالی برابر مس سونگون به تساوی ۲ بر ۲ رسید که در نیمه دوم با ۲ گل از حریف خود عقب بود اما توسط روح الله ایثاری و محمد بیضایی نژاد به گل رسید و شکست ۲ بر صفر را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کرد.
بدین ترتیب تیم سوهان محمد سیما پس از ۱۳ بازی در دور رفت موفق به کسب ۶ برد و ۴ تساوی شد و ۳ بازی را نیز واگذار کرد و با ۲۲ امتیاز و با ۳۳ گل زده و ۲۳ گل خورده به پایان نیم فصل رسید تا امیدهای خود را برای موفقیت در نیم فصل دوم جستجو کند. این تیم در نیم فصل برابر تیم‌های مقاومت البرز، اهورای بهبهان و شهروند ساری شکست خورد و جالب این که در برابر تیم‌های مدعی و بالای جدولی هرگز بازنده نشد و به نظر می‌رسد نماینده قم در بازی‌های برگشت برابر این تیم‌ها که همگی در قم برگزار می‌شود انتقام شکست‌های ناباورانه دیدارهای رفت را بگیرد.
تیم سوهان محمد سیمای قم در نیم فصل تنها در یک مسابقه موفق به گلزنی نشد که آن مسابقه مربوط به هفته اول برابر مقاومت البرز در کرج بود که البته در آن زمان، نماینده قم از نظر فنی و آمادگی شرایط ایده آلی نداشت ضمن این که بیشترین گل زده این تیم در جریان برتری‌های خانگی برابر ارژن شیراز و هایپر شاهین شهر با ۵ گل زده رقم خورد.
ارزشمندترین پیروزی نیم فصل نخست تیم سوهان محمد سیما مربوط به پیروزی ۲ بر یک در زمین تیم مدعی سن ایچ ساوه بود. نماینده قم از هفته ششم تا مسابقه یازدهم خود در لیگ بازنده نشد و همچنین هرگز در خانه شکست نخورد.
تیم تحت هدایت محسن حسن زاده این ظرفیت را دارد که بتواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کند و در جمع تیم‌های سکونشین لیگ برتر فوتسال قرار بگیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان