شما اینجا هستید

اخبار » مدنظر قرار دادن گسترش مشارکت مردمی در تامین امنیت اجتماعی

اراک – نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: گسترش مشارکت مردمی در تامین امنیت اجتماعی بایستی بیش از پیش مدنظر نیروی انتظامی قرار گیرد.

به گزارش انتهاج، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در صبحگاه مشترک آغاز هفته ناجا در اراک، اظهار داشت: جمهوی اسلامی ایران در جریان ۸ سال دفاع مقدس نشان داد که حتی با وجود امکانات کم، به خاطر برخورداری از قدرت ایمان و توکل و انگیزه معنوی بر دشمن پیروز است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امروز این ایمان و توکل در نیروهای نظامی و انتظامی بایستی افزایش یابد، چراکه رمز پیروزی ما در مواجهه با اقدامات و توطئه های مختلف دشمن است و در این مسیر بایستی زمینه گسترش مشارکت مردمی را نیز فراهم سازیم.

دری نجف آبادی بیان کرد: امروز می بینیم که با تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی و نیروی انتظامی مردمی، دشمن راه نفوذی برای ضربه زدن به نظام اسلامی ندارد و برای تقویت این مهم، متولیان حوزه نیروهای مسلح بایستی تقویت روحیه انقلابی و معنوی نیروهای نظامی و انتظامی را در دستور کار قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: مشارکت مردم در امور مختلف از جمله امنیت اجتماعی باید افزایش یابد و از عدم حضور مردم قطعا متضرر خواهیم شد. نیروی انتظامی باید هوشیارتر از گذشته عمل کند و در مورد توطئه‌های دشمن در جریان‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و… آگاهی داشته باشد تا بتوان این توطئه ها را بی اثر کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان