شما اینجا هستید

اخبار » جمع آوری تابلو های غیر مجاز در خراسان شمالی

بجنورد -معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : طرح شناسایی و جمع آوری تابلو های غیر مجاز در حریم جاده‌های استان اجرایی می‌شود.

به گزارش انتهاج، هادی رباطی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : صاحبان تابلو های غیر مجاز در جاده‌های استان برای تعیین تکلیف تابلو‌ های نصب شده به این اداره کل مراجعه کنند.

او افزود : با اجرا‌ی طرح شناسائی تابلو های غیر مجاز تا پایان مهرماه امسال، نسبت به جمع آوری تابلو های غیر مجاز اقدام می‌شود.

رباطی گفت: مالکان تابلو های غیر مجاز برای تعیین تکلیف تابلو‌های نصب شده به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان یا ادارات شهرستان‌ها مراجعه کرده و پس از طی مراحل اداری مجوز نصب تابلو‌ها را دریافت کنند.

نصب هر گونه بنر در حاشیه محور‌های استان ممنوع است

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: نصب هر گونه بنر در حاشیه محور‌های استان ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

او اظهار کرد: اشخاص به علت آشنا نبودن با قوانین و مقررات نصب تابلو‌های تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راه ها، به صورت خود سرانه اقدام به نصب تابلو‌ها به صورت غیر مجاز کرده اند که این امر سبب ایجاد اختلال در ایمنی و ترافیک و بروز مشکلاتی در تردد جاده‌ای و وقوع سوانح رانندگی می‌شود.

رباطی گفت : بر اساس قانون ایمنی راه‌ها و راه آهن مصوب سال ۷۹، نصب هر گونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های قانونی کشور صرفا با مجوز از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و در استان‌ها توسط ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میسر است و در صورت عدم رعایت این ضوابط با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رباطی تصریح کرد: نصب هرگونه علائم اعم از تابلو، پوستر، دیوار نوشته، مجسمه و … به منظور بهره برداری از فضای تحت مسئولیت وزارت راه و شهرسازی، چه در حریم مصوب راه‌ها و چه در خارج از آن در صورتی که برای بهره برداران از جاده‌ها قابل رویت باشد بدون اخذ مجوز سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ممنوع است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان