شما اینجا هستید

اجتماعی » مدارس کوچکتر؛ ارتباط بیشتر با معلمان/ اثر بخشی مقطع «پیش دبستانی» بر ادوار تحصیلی افراد
گروه : اجتماعی , اخبار

به گفته رئیس انجمن روانشناسی تربیتی ایران، هر چه مدرسه کوچکتر باشد، دانش آموزان عملکرد بهتری دارند چراکه دانش‌آموزان در محیط‌های آموزشی کوچک‌تر احساس ارتباط بیشتری با همسالان و معلمان خود می‌کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان