شما اینجا هستید

اجتماعی » جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست در سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد
گروه : اجتماعی

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، جلسه هماهنگی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور سید محمد مهدی نوربخش دبیر ستاد، رئیس سازمان نظام مهندسی،  مدیرکل حفاظت محیط زیست ، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی و برخی دیگر از مسئولین و صاحب نظران استان در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی کشاورزی  و منابع طبیعی استان یزد برگزار گردید.

به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد، در این نشست نوربخش از وظایف این ستاد سخن به میان آورد و اظهار داشت: پیگیری مجدانه پروژه های پیشران بویژه توسعه چاه ها و زیرساخت های فناورانه زنجیره آب ژرف از مهم ترین وظایف این ستاد است.

در ادامه حسینی رییس سازمان نظام مهندسی در رابطه با ارتقا بخش تخصصی و فنی- مهندسی سازمان و همچنین توسعه مناسبات با ارگان های ذیربط و مشارکت در طراحی برنامه های مدیریت کلان آب، کشاورزی و محیط زیست استان مباحثی را مطرح نمود.

در این ادامه حضار و صاحب نظران در زمینه های مختلف اعم از کمیت و کیفیت آبها و بهبود آن در سطح زندگی مردم، تاثیرات اقلیم در کشاورزی، آلودگی شدید کارخانجات به ایراد سخن پرداخته و بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد برخی از مباحث کلان استان در سطح ملی پیگیری گردد‌.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان