شما اینجا هستید

اجتماعی » تصویری از کارخانه تسلا در المان، استفاده دوباره از نماد رایش
گروه : اجتماعی , اخبار

به گزارش انتهاج، در ادامه پیشرفت ساخت کارخانه تسلا در براندنبورگ، آلمان، اخیراً تصاویری از این سایت منتشر شده است. این تصاویر نمای دقیقی از مقیاس و پیشرفت این پروژه بسیار مورد انتظار را ارائه می‌دهند.

این کارخانه، که قرار است بزرگترین مرکز تولید تسلا در اروپا باشد، نقش مهمی در افزایش ظرفیت تولید این شرکت برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد اروپا برای خودروهای الکتریکی ایفا خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که این تأسیسات تا پایان سال ۲۰۲۲ به بهره‌برداری برسد.
این در صورتی است که ماسک در روزهای اخیر از نماد احترام مربوط به رایش سوم استفاده کرده بود. بعد از جنگ جهانی دوم استفاده از تمام نماد و نشانه های رایش ممنوع بوده و مردم آلمان از آن استفاده نمیکنند.
حال باید دید واکنش افکار عمومی آلمان نسبت به این موضوع چگونه است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان