شما اینجا هستید

اجتماعی » ایجاد بازار محصولات‌ مشاغل خانگی بانوان ماهر کارآفرین از اهداف نمایشگاه بانوان یزدی توانمند امروز
گروه : اجتماعی , اخبار

به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و سازمان سیما منظرشهرداری یزد ودپارتمان آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار مرکز آیت الله خامنه ای یزد به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی نمایشگاه فروش محصولات خانگی بانوان کارآفرین در بوستان بانوان چهارده معصوم آزادشهر با عنوان بانوان یزدی توانمند امروز را برگزار کردند که عصرها از ۱۰ تا ۱۲ آبان میزبان شهروندان خواهد بود‌.

در ادامه گفت و گو کردیم با مسئول امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی  و ورزشی شهرداری یزد که در ادامه میخوانید.

سمیه مرادی درباره برگزاری این نمایشگاه، گفت: دومین جشنواره بانوان توانمند یزدی امروز در سالجاری در حال برگزاری است و هر ماه این جشنواره در بوستان های بانوان شهر یزد برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این جشنواره با همکاری دپارتمان کارآفرینی و نوآوری آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار می شود و در حاشیه برگزاری برنامه های فرهنگی همچون مقر کتاب و مشاوره فردی و روانشناسی بر پا است.

مرادی ایجاد بازار برای بانوان ماهر کارآفرین را از دیگر اهداف این جشنواره دانست و گفت: باید بانوان بری آموزش های حرفه ای و اخذ مدرک فنی و حرفه ای برای مشاغل خانگی ترغیب شوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان