شما اینجا هستید

يزد » بهره‌برداری از ۱۵۷ طرح مخابراتی  در یزد هم‌زمان با دهه فجر
گروه : يزد

یزد_سرپرست مخابرات منطقه یزد از بهره‌برداری ۱۵۷ طرح مخابراتی این منطقه هم‌زمان با دهه مبارک فجر ۱۴۰۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتهاج یزد به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، دکترشهمرادی با اعلام این خبر گفت:با سرمایه‌گذاری بالغ بر۱۴۵۷.۷میلیارد ریال،این طرح‌ها در سطح استان یزد به بهره‌برداری می‌رسند و هدف اصلی آن‌ها توسعه زیرساخت‌های ارتباطی،افزایش پایداری شبکه و ارتقای کیفیت خدمات دربخش‌های تلفن ثابت، اینترنت و تلفن همراه است.
وی در تشریح پروژه‌ها افزود:اجرای تجهیزات اکتیو پروژه تانوما،ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما در شهرستان‌های اردکان،زارچ،مهریز و یزد، افزایش ظرفیت بار DC بدون وقفه در مراکز مخابراتی،نصب سوئیچ دیتا و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی از جمله این طرح‌ها است.

دکتر شهمرادی همچنین به پروژه‌های مرتبط با تلفن همراه اشاره کرد و گفت:ایجاد بستر ارائه سرویس سرینو،تأسیس سایت‌های جدید۲G، ۳G و ۴G،توسعه اینترنت پرسرعت TD-LTE،تعویض دکل‌ها،جابه‌جایی و نوسازی سایت‌های موجودو تأسیس سایت‌های BTS در مناطق هدف،دیگر پروژه‌های افتتاح‌شده در دهه فجر امسال هستند.

وی تأکیدکرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها نقش مهمی در بهبودپوشش ارتباطی،افزایش ظرفیت شبکه و ارتقای رضایت مشترکان در شهرها و روستاهای استان یزد خواهد داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان