شما اینجا هستید

استانها » کارگاه های مجهز آموزش فنی و حرفه ای استان در اختیار نخبگان مهارتی برای تبدیل ایده به محصول
گروه : استانها , يزد

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، مجید حق جو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از نخستین نمایشگاه آبادایران در حوزه نوآوری در استان یزد بازدید کرد و گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد با دارا بودن مرکز نوآوری و کارآفرینی در حوزه نوآوری صنعتی همچنین صنایع دستی خلاقانه همکاری خوبی با پارک علم و فناوری یزد دارد.

حق جو با بیان ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان و مرکز نوآوری و کارآفرینی آموزش‌های فنی حرفه‌ای، افزود: یکی از دغدغه‌هایی که فرزندان نخبه استان با آن مواجه هستند کمبود فضا با امکانات مناسب برای تبدیل ایده به محصول یا آموزش های مهارتی است که در مجموعه آموزش فنی حرفه‌ای استان کارگاه های مجهز برای استفاده از نخبگان طبق شرایط و ضوابط قانونی در اختیار آنها قرار می گیرد‌.

وی در ادامه از برگزاری این نمایشگاه ها با موضوع نوآوری استقبال کرد و گفت: وجود چنین نمایشگاه هایی به لحاظ کسب تجربه و هم افزایی بین نخبگان مهارتی حائز اهمیت است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با اشاره به حضور غرفه‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به همراه مرکز نوآوری و کارآفرینی آموزش فنی و حرفه‌ای در این نمایشگاه، بر ضرورت برگزاری نمایشگاه آبادایران در نوبت های مختلف طول سال تاکید کرد و افزود: استان یزد در نوآوری و فناوری پیشرو است و ضرورت دارد این نمایشگاه ها در یزد مستمر باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان