شما اینجا هستید

اخبار » پنج شنبه های آموزشی خانه مطبوعات و رسانه های استان تا پایان سال ادامه دارد

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد، فرزاد فیضی با بیان اینکه دوره جدید برنامه های آموزشی خانه مطبوعات آغاز شده است وتا کنون دو پنج شنبه آموزشی در قالب دو کارگاه برگزار شده است، اظهار کرد: براساس این طرح هر پنج شنبه کارگاهی آموزشی در حوزه رسانه برگزارمی شود و در این دوره ها سعی می شود هم از ظرفیت های داخل استان و هم از اساتید خارج از استان یزد بهره گرفته شود.

وی با بیان اینکه واحد آموزش خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد با مسئولیت دکتر حمیدرضا عمادی از مدرسین دانشگاهی حوزه ارتباطات و عضو خانه مطبوعات تشکیل شده است، افزود: این واحد با کمک و همراهی جمع دیگری از اساتید علوم ارتباطات تلاش خواهد تا ضعف های آموزشی اصحاب رسانه را رصد و براساس آن پیشنهادات برگزاری دوره های آموزشی را به هیات مدیره ارائه کند.

مدیرخانه مطبوعات و رسانه های استان یزد با اشاره به اینکه مقدمات آماده سازی پرونده آموزشی اعضای خانه مطبوعات در حال آماده سازی است، تاکید کرد: حضو افراد در دوره های آموزشی امتیازی برای اعضا به شمار خواهد آمد تا در آینده مبنای تصمیم گیری ها قرارگیرد و نهایتا به سطح بندی اعضای خانه مطبوعات منجر می شود.

فیضی خاطرنشان کرد: حضور در دوره های آموزشی برای اعضای خانه مطبوعات و جمع کثیری از اصحاب رسانه استان رایگان است و افراد بابت هزینه کرد برای این دوره ها دغدغه ای ندارند.

وی عنوان کرد: کمیته آموزش در حال برنامه ریزی به منظور مستند سازی دوره های آموزشی است به طوری که بعد از پایان دوره نیز فیلم هایی آموزشی در اختیار اعضای خانه مطبوعات قرار گیرد.

این مقام مسئول در حوزه رسانه گفت: کمیته آموزش آمادگی دارد تا نظرات و پیشنهادات ذینفعان آموزشی در حوزه رسانه را دریافت و بر اساس آنها برنامه ریزی های آینده را صورت دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان