شما اینجا هستید

اخبار » طرح حمایت معیشتی از خانواده‌های نیازمند در شهرستان بافق اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و در آستانه سالگرد سردار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، طرح حمایت معیشتی از خانواده‌های بی بضاعت در شهرستان بافق با عنوان طرح شهید سلیمانی با حضور فرماندار بافق، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد و جمعی از مسئولان شهرستان در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق آغاز شد.

حجت الاسلام مجید کرمی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح با شعار راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد در استان یزد آغاز شده است.

وی عنوان کرد: در این طرح بسته های معیشتی با کمک خیرین و گروه‌های جهادی شهید بهنام محمدی شهرستان با هزینه ای بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان تهیه شده است.

کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۴۰۰ بسته معیشتی آماده شده است، یادآور شد: این بسته‌ها شامل برنج، ماکارونی، حبوبات و روغن است که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و مجمع خیرین میعاد شهرستان بافق در سطح شهرستان توزیع می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان