شما اینجا هستید

اخبار » سال ۱۴۰۰ گازرسانی به صنایع استان یزد و روستاهای صعب العبور باقی‌مانده اولویت گاز رسانی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نمایانگر توانایی سازندگان داخلی و فرصت خوبی برای صنعت گاز کشور است تا به خودکفایی کامل و صد در صدی برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در حاشیه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این مطلب، در خصوص گازرسانی شهری و روستایی در این استان، توضیح داد: تا پایان سال به ۱۰۰ روستا گازرسانی خواهیم کرد و به عدد بالای ۱/۹۹ درصد جمعیت بهره مند از گاز طبیعی خواهیم رسید.

وی افزود: تمام مناطق شهری به صورت ۱۰۰درصدی از نعمت گاز بهره‌مند هستند و گازرسانی به روستاها ادامه دارد تا استان یزد نیز به زودی در شمار استان‌های سبز قرار ‌گیرد.

علی اکبر میدانشاهی با بیان این که در سال ۱۴۰۰ گازرسانی به صنایع استان و روستاهای صعب العبور باقی‌مانده را در اولویت گاز رسانی قرار داده ایم، گفت: ما امسال بیش ‌از ۵۶۰ صنعت را گازدار کرده‌ایم که ۲۶۰ صنعت خارج از بند «ق» بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد تصریح کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی در کنار شناسایی ذینفعان، پروژه ای در راستای فرهنگ سازمانی تعریف شده که در این پروژه آکادمیک، با شعار اخلاق اسلامی و ارزش‌های انسانی و محور جلب اعتماد سازمانی، تلاش دارد تا عملکرد نیروی انسانی را بهبود بخشد.

وی در پایان، با اشاره به خدمت‌رسانی در دفاتر پیشخوان گفت: با تعامل با سازمان نظام مهندسی توانستیم به صورت منحصر به فرد در شرایط کرونا نقشه های کاغذی را حذف کرده و نقشه الکترونیک را جایگزین کنیم تا شهروندان به صورت الکترونیکی اقدام ‌کنند که این امر، موجبات رضایت آن ها را فراهم کرده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان