شما اینجا هستید

اخبار » دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد کارگاه آموزش خیاطی برگزار کرد

یزد-کارگاه خیاطی به منظور توانمند سازی دانشجویان و در راستای اهداف دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، دکتر احمد استقلال رییس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد یزد اظهار کرد: یکی از ارکان زیرمجموعه دانشکده‌های مهارتی، مدارس عالی مهارتی است که مجری انواع آموزش‌های مهارتی کوتاه‌مدت برای مشاغل مختلف است و افراد می‌توانند پس از گذراندن این دوره‌های تخصصی با مدرکی که دریافت می‌کنند در همان زمینه مشغول به کار شوند.

وی افزود: کارگاه‌های کاربنیان نیز از دیگر ارکان این دانشکده‌هاست که در آن دانشجو علاوه بر تحصیل به‌منظور کسب تجربه برای تولید و آمادگی برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی، بخشی از واحدهای عملی خود را در کارگاه‌های تولیدی دانشکده می‌گذراند و دانشجو با مشارکت در تولید می‌تواند برای خود کسب درآمد هم داشته باشد.
استقلال تبیین کرد: دوره آموزش تخصصی خیاطی با موضوع روبرو دوزی یکی از این دوره های مهارتی است که با همکاری این دانشکده در کارگاه دوخت دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.
وی تصریح کرد: این کارگاه خیاطی به منظور توانمند سازی دانشجویان و در راستای اهداف دانشکده مهارت و کارآفرینی زیر نظر استاد برجسته خانم میسون آبدانانی انجام شد.
گفتنی است این دوره به مدت سه ساعت و بصورت ورک شاپ با ارائه مدرک معتبر به هنرجویان شرکت کننده در کارگاه خیاطی برگزار شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان