یزد_ مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان شد .
به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : سامانه الکترونیکی سامد سیستم ارتباطی موثر و اثر بخش میان مردم و مسئولان می باشد و شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۱۱، به راحتی و بدون مراجعه حضوری، هر چه سریع تر درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان مطرح و پیگیری نمایند.
- زینب زارع / یزد
- کد خبر 202842
- پرینت
لینک کوتاه
https://www.entehaj.ir/?p=202842