شما اینجا هستید

اجتماعی » توطئه فرهنگی دشمنان علیه دین و ارزش‌ها با بهره‌گیری از فضای مجازی است

به گزارش انتهاج، داد: حجت‌الاسلام علی طالبی گفت: مکتب اسلام و تشیع مدیون تلاش‌های امام صادق(ع) است و باید در هر فرصتی مبلغان دینی و نهادهای فرهنگی نسبت به نشر اهداف و سیره امام صادق (ع) به مردم به خصوص نوجوانان و جوانان اقدام کنند.

این مدرس حوزه علمیه اظهار کرد: امروز به برکت اقدام‌های امام ششم شیعیان، شاهد تحول و پویایی در مکتب حیاتبخش اسلام عزیز و مذهب شیعه هستیم و باید این ارزش همواره تعالی یابد.

طالبی همچنین به توطئه فرهنگی دشمنان علیه دین و ارزش‌ها با بهره‌گیری از فضای مجازی و ابزارهای نوین رسانه‌ای اشاره کرد و هوشیاری جوانان و خانواده‌ها را خواستار شد.

وی تاکید کرد: باید با توسل و تمسک به دین و اطاعت از فرامین قرآن و پیروی از ائمه معصومین(ع) برای شکست دادن توطئه‌های فرهنگی استکبارجهانی مبارزه کرد.

در این مراسم که آیت‌الله محمدرضا ناصری و جمعی از مردم و مسوولان حضور داشتند مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوگ امام صادق (ع) به عزاداری و نوحه‌خوانی پرداختند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان