شما اینجا هستید

اخبار » بسته خبری فرمانداری بافق

یزد، بازدید فرماندار بافق از کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق، بازدید معاون فرماندار بافق از پروژه مجتمع رفاهی محور بافق- زرند، گسترش فعالیت های شرکت مپنا در بافق و چند خبر از فرمانداری بافق را می خوانیم.

به گزارش انتهاج، مصطفی فتاحی، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری بافق به اتفاق رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان از پروژه در حال احداث مجتمع بین راهی و خدمات رفاهی محور بافق – زرند بازدید کرد و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه آگاه شد.

محمدصالح عابدی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق گفت: این مجتمع در کیلومتر  ۱۵ محور بافق- زرند توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد جهت رفاه حال همشهریان عزیز در حال ساخت می باشد.

گفتنی است، معاون فرماندار در حاشیه این بازدید از اجرای عملیات اصلاح شیب شیروانی محور بافق – زرند هم بازدید کردند.

گسترش فعالیت های شرکت مپنا در بافق

فرماندار بافق در حاشیه بازدید از کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق از ساختمان اداری در حال احداث شرکت مپنا بازدید کرد.

سید مهدی طلائی مقدم همچنین از تحویل زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع جهت احداث سوله قطعات این شرکت خبر داد و گفت: به زودی شرکت مپنا فعالیت های خود در حوزه ارتقاء و بازسازی لکوموتیو در بافق گسترش خواهد داد.

گفتنی است اولین نمونه لوکوموتیو باری ایران توسط شرکت مپنا در سال ۱۳۹۶ که مالکیت طراحی و فرایندهای تأمین آن در اختیار این شرکت می باشد طراحی و تولید شد.

بازدید فرماندار بافق از مجتمع گاوشیری بافق

فرماندار بافق به اتفاق مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از مجتمع گاو شیری بافق بازدید کرد.

مدیر جهاد کشاورزی بافق در این بازدید به اشاره به اینکه این مجتمع در زمینی به وسعت ۵۰ هکتار احداث شده است، گفت: این مجتمع دارای ۱۵۲ واحد می باشد که تا کنون ۱۵ واحد آن به بهره برداری رسیده است.

علی اکبر رحمتیان افزود: گنجایش این مجتمع بیش از ۲۲۸۰ راس مولد می باشد که ۷۰ واحد دیگر توسط متقاضیان در حال احداث می باشد.

بازدید فرماندار شهرستان از کارخانه تولید خوراک دام و طیور دانه طلائی بافق

سید مهدی طلائی مقدم، فرماندار شهرستان بافق در راستای تحقق شعار سال و مرتفع نمودن مشکلات بنگاه‌های اقتصادی، از کارخانه تولید خوراک دام و طیور دانه طلائی بافق بازدید کرد و از مسائل و مشکلات این کارخانه آگاه شد.

علی اکبر رحمتیان، مدیر جهاد کشاورزی بافق گفت: این کارخانه قادر است ۲۵ تن خوراک دام روزانه تولید کند که این رقم قابل افزایش می باشد.

‌فرماندار بافق در حاشیه این بازدید در جریان مشکلات و مسائل این واحد تولیدی قرار گرفت و اعلام مساعدت و پیگیری خود را در جهت رفع مشکلات آن از جمله تامین زیرساخت برق ابراز نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان