شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری چهارمین همایش مجریان انتخابات۱۴۰۰

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ چهارمین دوره آموزشی مجریان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با حضور استاندار یزد، مدیرکل انتخابات و کارشناسان وزارت کشور، با مشارکت مجریان استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به میزبانی استان یزد با هدف برنامه‌ریزی برای انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این همایش معاون سیاسی فرماندار بافق، دبیر ستاد و کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری بافق، همزمان با سایر فرمانداری ها و بخشداری های سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به صورت ویدئو کنفرانس در این همایش شرکت کردند.

در این دوره آموزشی که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، مطالبی در خصوص قوانین جدید انتخابات،فرآیند انتخابات، روز رای گیری و انتخابات و کرونا بیان شد.

گفتنی است: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد که در این راستا ۱۳۷۲ شهر و ۴۰هزار و ۶۰۲ روستا در سراسر کشور واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان