شما اینجا هستید

اخبار » افتتاحیه مرکز نیکوکاری انجمن صنفی کارگران ساختمانی به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرنگار انتهاج شیروان صبح امروز افتتاحیه مرکز انجمن صنفی کارگران شیروان با حضور مسئولین این شهرستان همزمان با دهه فجر برگزار شد. مسئولین شهرستانی در این مراسم علاوه بر افتتاح مرکز نیکوکاری پای درد و دل علی یزدانی رئیس انجمن صنفی کارگران و استادکاران شیروان نشستند. علی یزدانی که از سال ۹۷ این انجمن را پایه گذاری کرده عنوان کرد: دو ماه است سهمیه بیمه نداریم و نمیتوانیم عضو جدیدی را بیمه کنیم که این مسئله برای ما دغدغه‌ی بزرگی است و خواهشمندیم اقدامی مناسب در این خصوص صورت گیرد چرا که بالغ بر ۵۰۰ نفر کارگر جدید در صف انتظار بیمه هستند.

علی اکبر آرام رئیس اداره بهزیستی شهرستان گفت: بهزیستی ۲۳ درصد مبلغ بیمه مددجویان خود را به انجمن برمیگرداند.

مرتضی صفی پور رئیس اداره‌ی کمیته امداد امام خمینی شهرستان شیروان که در گذشته رئیس اداره کمیته امداد فاروج بود در این مراسم حضور داشت و ضمن تبریک دهه مبارک فجر توسعه‌ی نیکوکاری را یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب برشمرد و گفت : ورود اصناف در این حوزه نشانه‌ی تخصصی شدن نیکوکاری است.

حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه شیروان در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری مبلغی اهدا نمود و حمایت خود را از این مرکز بیان کرد. در این مراسم مهدی سعیدی رئیس اداره کار و تعاون شیروان و محمد محمدزاده قانعی رئیس شورا‌ی هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان در پاسخ به سوال خبرنگار ما پیرامون ساماندهی کارگران میدانی عنوان کردند: ما منتظر طرحی مناسب از سوی شرکت تعاونی فراگیر کارگران ساختمانی برای ساماندهی کارگران میدانی هستیم و به محض بررسی طرح حتما کار خود را اغاز میکنیم.

مرکز نیکوکاری انجمن صنفی کارگران نوزدهمین مرکز نیکوکاری در شهرستان است که تا به الان تقریبا  ۴۲۰۰ نفر عضو دارد که بالغ بر ۵۰۰ نفر هم بعد از تخصیص سهمیه بیمه به این انجمن، اضافه می‌شود . رئیس مرکز نیکوکاری انجمن صنفی کارگران و استادکاران شیروان علی قربانی، نایب رئیس ولی یزدانی، خزانه‌دار محمد حق‌بین و بازرس بهادر بهادریان هستند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان