شما اینجا هستید

اخبار » اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان استان گیلان

رشت – مدیرکل کمیته امداد گیلان از اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی به مددجویان استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش انتهاج ، عباس اهرابی با اشاره به رشد ۲.۵ برابری تخصیص تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی به مددجویان برای امسال گفت :  در شش ماه نخست امسال ۵۰ میلیارد تومان از این تسهیلات به مددجویان پرداخت شده که تا پایان امسال نیز تسهیلات برای هفت هزار و ۶۰۰ مددجو اشتغال پایدار ایجاد می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال ۵۵۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی و ودیعه مسکن به نیازمندان پرداخت‌ شده است، خاطر نشان کرد : این وام‌ها به مبلغ ۲۶ میلیارد تومان از طریق بانک مهر ایران به محرومان اختصاص‌ یافته است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه پرداخت وام‌های کارگشایی تا پایان امسال ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی پرداخت وام قرض‌الحسنه می‌تواند برای رفع نیازهای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد خدماتی راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه میزان وام قرض‌الحسنه کارگشایی برای هر نفر از مددجویان پنج میلیون تومان است، گفت: زنان سرپرست خانوار و ایتام در اولویت دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان