شما اینجا هستید

اجتماعی » ۶۹ درصد جمعیت استان سمنان بسته کمک معیشتی دریافت کردند

سمنان – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ۱۳۵ هزار خانوار استان بسته کمک معیشت دریافت کردند که این میزان معادل ۶۹ درصد جمعیت استان می‌شود.

به گزارش انتهاج، اسماعیل غنیان در اولین نشست تبیینی، خبری و اطلاع‌رسانی استان سمنان بابیان اینکه از ۱۹۶ هزار و ۷۵۰ خانوار یارانه بگیر استان بیش از ۱۳۵ هزار و ۷۹۱ خانوار بسته کمک معیشت دریافت کردند، اظهار کرد: این میزان معادل ۶۹ درصد جمعیت استان سمنان می‌شود.

وی افزود: کسانی که کمک معیشت دریافت نکرده‌اند از طریق کد دستوری یا سامانه تا ۲۰ آذر فرصت دارند درخواست خود را ارائه دهند و لذا کسانی وارد نشدند به معنای این است که این کمک معیشت را نمی‌خواهند و دیگر مهلت اعتراض نخواهند داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان خاطر نشان کرد: از زمان اعلام مهلت برای اعتراض به عدم دریافت کمک معیشت در کل کشور ۱۰۲ هزار و ۱۶۷ نفر به صورت حضوری و تلفنی مراجعه کردند که در استان این میزان یک هزار و ۳۶۶ نفر بود.

غنیان بابیان اینکه ۷۴۹ نفر به صورت حضوری و ۶۱۷ نفر از طریق تلفنی با ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سطح استان سمنان مرتبط شدند، تصریح کرد: روز اول با ۲۲۸ نفر به صورت تلفنی و ۱۴۹ نفر از طریق حضوری بیشترین مراجعه در سطح استان بود که این میزان در روزهای آخر ۱۶ نفر حضوری و هشت نفر تلفنی به کمترین حد خود رسید.

وی افزود: گیرندگان تسهیلات بیش از سه میلیارد ریال، کارفرمایانی که دست کم سه کارگر دارند و خانواده‌هایی که سالانه سه سفر خارجی غیر زیارتی دارند، دارندگان دو واحد ملکی هم‌زمان، دارا بودن یک واحد مسکونی و خودرو هم‌زمان، ارزش ملکی و خودرو سواری بالا شامل دریافت‌کنندگان کمک معیشتی نیستند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان