شما اینجا هستید

اخبار » ۵۵درصد از سهم مصرف برق شهرستان اردکان در صنعت است

یزد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : ۵۵ درصد سهم مصرف برق شهرستان اردکان به صنعت اختصاص دارد و همکاری آنان در تابستان در برنامه های مدیریت اضطراری بار قابل تقدیر است.

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، عبدالحمید عباس شیاری در دیدار با نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۵۵ درصد از سهم مصرف برق این شهرستان به بخش صنعت اختصاص دارد، از اهمیت همکاری صنایع در گذر از پیک بار تابستان گفت و افزود : امسال صنایع استان به ویژه صنایع شهرستان اردکان با صنعت برق همکاری زیادی را در ساعت اوج بار روز و شب برای پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی به بخش خانگی داشته که جای قدردانی است.

وی یادآور شد : رقم خاموشی به ازای هر مشترک در شهرستان اردکان ۸۱ دقیقه در سال و تلفات شبکه نیز ۶٫۸ درصد است.

شیاری با اشاره به اینکه از ۲۷۵ هزار چراغ روشنایی در سطح استان ۲۵هزار دستگاه متعلق به شهرستان اردکان است ، افزود :مجموع شبکه های روشنایی اردکان ۳۷ کیلومتر است و به ازای هر مشترک ۵۲ وات چراغ روشنایی در شهرستان وجود دارد که این رقم برای کل استان ۴۱ وات است.

این مسئول خاطرنشان کرد : استان یزد به لحاظ متوسط خاموشی به ازای هر مشترک ، درصد تلفات ، تعداد مشترکین صنعی و درصد مصرف صنعتی در کشور در جایگاه نخست قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد همه روستاهای اردکان را از نعمت برق برخودار دانست و گفت : ۸۴ روستای برق دار در شهرستان اردکان وجود دارد که همه از نعمت برق برخوردار بوده واین در حالی است که ۹۹٫۷ روستاهای استان از برق پایدار برخوردارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان